Sentimente de toamnă

14193598_1084986488251322_1565058439_n

 

 Deschide larg geamul
Și toarnă-mi ceai fierbinte-n suflet
Să mă pot bucură de toamnă!

 

Frunze încep să cadă precum amintiri
Unele mai vii colorate
Iar altele mai puțin.
Și tot dragi îmi sunt toate
Și tot un fel de eu sunt și ele!

Nuanțe diferite de frunze
Și nuanțe diferite de “eu”
Dar sunt tot frunze
Și sunt tot eu.

Precum un Costache modern
Adun.
Adun frunze și adun amintiri
Și ghici ce?
Sunt gata să fac ceva frumos din ele!

 

Leave a Reply

