Când Decembrie a fost cucerită de Crăciun

12369481_920853891331250_1801319556_o

Mi-am găsit cana dezbrăcată
Și cu urme de ruj.
Sunt sigură că emana miros de fragi.
Cineva a închis primăvara în cana mea?!
Ăsta da curaj!

Moșul e și el acolo
Printre fulgii de zăpadă,
De dincolo de sticla pură a globului.
Îmi șoptește ceva ușor,
Cu glas ce sună a cozonaci
Și miroase a vin fiert.

Mănușile așteaptă cuminți
Căldura mâinilor mele,
Cana tremură de frig
Și-așteaptă să o îmbrac,
Iar moșul îmi zâmbește cald, de-astă dată,
Chiar de lângă ceaiul de frăguțe.

Dragă Decembrie,
Încă nu ai observat?
Te-a cucerit Crăciunul!

Leave a Reply

