Despre adevărații traficanți

brainmaxima3

     E o lume plină de tranficanţi! Eu sunt traficant pentru că îmi place și/sau îmi aduce anumite satisfacţii, sau eu sunt traficant fără ca măcar să îmi dau seama. Și tu ești traficant.

Tipul ăla dubios pe care l-ai văzut aseară era un traficant de droguri. Să stabilim ce înseamnă asta. Înseamnă că el obţine de la un furnizor niște substanţe, droguri, în cazul de faţă, pe care mai apoi le vinde celor care sunt interesaţi, poate chiar ţie. Pe scurt, traficantul ăsta chiar face niște oameni fericiţi și el câștigă o sumă de bani, deci ajunge și el fericit…hmm fericire de ambele părți, deci o afacere win-win, aș zice. De ce îl judeci atât de aspru?  Ești exact ca el.

Cineva spunea așa :

Cine nu e traficant de droguri în ziua de azi? Fiecare folosește și exploatează drogul care-i place cel mai mult în cantitatea care îi convine.”

Vinzi idei, implantezi idealuri și hrănești minţi cu minciuni sau adevăruri care îţi convin. Încerci să faci trafic cu propriile tale idei, concepte și principii. Și atunci, ești oare mai presus decât traficantul de droguri? El își vinde substanţele, pe când  tu te joci cu mintea și  dai speranţe, un eficient mod de a amăgi.

Dragă traficantule, te-ai gândit că poate și ceilalți oameni sunt înzestrați cu un creier ca să gândească? Că poate nu au nevoie de serviciile tale? Că sunt foarte bine așa cum sunt? Ei, da, încerc să îți implantez ideea asta și nu mi-e teamă să recunosc!
Eu sunt Ana și sunt traficant de vise! Lângă coșul cu mere am ghiozdanul cu vise mereu pregătit pentru orice.

Realizez că mă aflu pe malul idealurilor mele, la un pas de reușită și la un pas de eșec…de mi-aș da seama în ce direcţie e fiecare. Nu vreau să regret ce nu am făcut, așa că îmi asum riscuri. O să învăţ să înot dacă e nevoie. O să mă lupt să curăţ mizeria ce ai lăsat-o tu și să plantez vise frumoase acolo unde tu ai lăsat doar speranţe distruse. Eu sunt Ana și fac trafic de vise. Dacă nu ești convins că vrei vise, îţi pot împrumuta câteva pentru o vreme, trial. După ce te convingi singur, o sa vorbim despre acceptarea condiţiilor și instalarea definitivă a viselor…până atunci, ai grijă cu ce traficanți stai de vorbă!

Cu drag și cu multe vise,
Ana

Leave a Reply

